Efekty możesz obserwować na bieżąco. Kampania Google Ads pozwala na analizowanie efektów nawet w trakcie trwania reklamy. Wyniki cząstkowe i wyniki końcowe dają doskonały obraz tego, co w danej kampanii było dobre, a co można poprawić – każda kolejna kampania może być planowana w oparciu o te dane, co zwiększa jej potencjał i gwarantuje jeszcze szybsze osiągnięcie celu. Co najważniejsze – nie musisz poświęcać swojego czasu na takie analizy, gdyż nasi specjaliści Google Ads wykonają je za Ciebie.
Kampanie Google Ads – jak działamy?
Na samym początku musimy poznać Twój cel biznesowy – bo to pod jego kątem wdrażamy kampanie Google Ads. Niezależnie jednak od tego, czy zależy Ci tylko na zwiększeniu ruchu na stronie, czy także na wzroście sprzedaży oraz na budowie świadomości marki, dobrze poprowadzone kampanie Google Ads to doskonała droga do sukcesu. Pomożemy Ci trafić do wybranej grupy docelowej Twoich usług i produktów, dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe, dzięki którym linki sponsorowane trafią do jeszcze większej liczby zainteresowanych osób, zbudujemy imponujące zasięgi. Wszystko po to, aby Twoja firma mogła rozwijać się w Internecie.
Kampanie Google Ads – nasze propozycje
Idealną opcją dla sklepów internetowych jest kampania produktowa w Google Zakupy. W tej sposób możesz wypromować konkretne produkty ze swojej oferty bezpośrednio na specjalnej platformie przygotowanej przez Google. Jeśli reklama zostanie dobrze dopracowana – zarówno jeśli chodzi o opis, specyfikację oraz zdjęcia – z pewnością wyróżni się spośród konkurencji, co pozwoli na zdobycie nowych klientów. Reklama w Google Zakupy opiera się więc nie na słowach kluczowych, a na przygotowaniu specjalnego pliku produktowego, który będzie analizowany przez roboty Google. Im lepiej przygotowany plik, tym reklama będzie się częściej wyświetlać i więcej osób ją zobaczy.
Ale Google Zakupy to opcja reklamowa jedynie dla sklepów internetowych. W przypadku firm oferujących usługi lub posiadających strony internetowe będące jedynie ich wizytówką, o wiele lepiej sprawdzają się linki sponsorowane, które będą wyświetlać się na górze wyszukiwarki Google po wpisaniu konkretnego słowa kluczowego. To podstawowa forma reklamy, jaką zapewnia Google Ads.
Kampanie Google Ads – sposób rozliczeń
Jeśli zdecydujesz się na Google Ads kampania będzie rozliczana na jeden z dwóch możliwych sposobów: za pojedyncze kliknięcie lub za tysiąc wyświetleń. Pozwala to zachować elastyczność prowadzonych działań oraz jak najlepiej dostosowywać budżet reklamowy do konkretnej kampanii.
Pamiętaj, że zarówno Google Zakupy, jak i linki sponsorowane Google to e-reklama, która już w krótkim czasie przynosi korzyści – to inwestycja w zwiększony ruch na Twojej stronie internetowej; i możliwość zwiększenia zysków ze sprzedaży produktów czy świadczenia usług przez Twoją firmę.
Jako firma zajmująca się od wielu lat kampaniami Google Ads, możemy zagwarantować:
- skuteczność swoich działań. Prowadzone przez nas kampanie zawsze realizują określony wcześniej przez Ciebie cel biznesowy Twojej firmy.
- mierzalność. Wyniki naszych działań można zawsze zmierzyć poprzez analizę każdej przeprowadzonej kampanii Google Ads.
- elastyczność. Jesteśmy skłonni zawsze przeanalizować wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania nawet w trakcie prowadzonych już działań.