spotkanie biznesowe

Co to jest pozycjonowanie?

Widoczność Twojej firmy w sieci zależy między innymi od pozycjonowania strony internetowej. Dlatego jeśli chcesz zwiększyć ruch na stronie i zyskać nowych odbiorców – stworzona przez nas indywidualna strategia SEO pomoże Ci osiągnąć założone cele.

Czym jest strategia SEO? Co to jest pozycjonowanie strony internetowej? To pytania, na które od razu Ci odpowiemy. To dobierane pod konkretną stronę internetową działania, które mają prowadzić do stworzenia witryny przyjaznej dla użytkownika, a co za tym idzie – do uzyskania jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Jak bowiem wiadomo, jednym z głównych czynników rankingowych wykorzystywanych przez algorytmy Google jest użyteczność strony i jej wartość dla internauty. Dlatego prawidłowo poprowadzone pozycjonowanie prowadzi do wzrostu widoczności marki, która dzięki działaniom z zakresu strategii SEO pojawia się na pierwszych stronach w wyszukiwarce.

Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie stron www?

Wybierając doświadczoną agencję SEO, która realizuje swoje zadania z pełnym zaangażowaniem, możesz mieć pewność, że indywidualnie dobrany model działania sprawi, że wzrośnie widoczność Twojej strony. Jakie jeszcze korzyści daje pozycjonowanie stron www?

  • szybko dotrzesz do nowych potencjalnych klientów, którzy zastanawiają się nad zakupem Twoich produktów czy usług,
  • rozwiniesz działania marketingowe – dobrze widoczna strona internetowa pozwala na wprowadzenie wartościowej strategii e-marketingu, która może przełożyć się na zyski firmy,
  • zwiększysz zainteresowanie Twoją firmą – jeśli marka będzie dobrze widoczna w sieci, automatycznie wzrośnie jej prestiż, gdyż dowie się o niej więcej osób.
spotkanie biznesowe

Pozycjonowanie www – od czego zaczynamy?

W ramach przygotowywanej indywidualnie strategii SEO prowadzimy działania on-site oraz off-site. Rozpoczniemy pozycjonowanie www od przeprowadzenia profesjonalnego audytu SEO oraz doboru odpowiednich słów kluczowych. Co to oznacza? Na samym początku ustalimy potencjał domeny, a nasz analityk zbada stronę pod kątem występowania błędów, które miałyby negatywny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej.

Zbadamy: strukturę kodu strony, adresy URL, meta tagi (meta tytuł oraz meta opis strony) oraz zawartość strony – jej treści widoczne przez użytkownika. Sprawdzimy hierarchię nagłówków na stronie głównej oraz na podstronach. Przeanalizujemy występowanie słów kluczowych, a jeśli ich nie ma – dobierzemy odpowiednie. Przyjrzymy się prędkości wczytywania strony, gdyż ma to duże znaczenie dla użytkowników Internetu, a więc i dla algorytmów Google.

Długi czas ładowania strony wynika często ze złych formatów grafik lub z niepotrzebnych skryptów. Internauci niestety zamiast cierpliwie czekać często opuszczają stronę, gdy ta nie ładuje się błyskawicznie. Dlatego właśnie prędkość wczytywania jest parametrem, na który zwracamy szczególną uwagę. Podobnie jest z kwestią dostosowania witryny do urządzeń mobilnych, co jest obecnie standardem, dlatego jeśli Twoja strona www nie jest jeszcze responsywna, zadbamy o to podczas działań optymalizacyjnych.

Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie strony www, sprawdzimy też jakość linków zewnętrznych oraz prawidłowość linków wewnętrznych. Podczas audytu SEO wykorzystujemy też takie narzędzie jak Google Search Console, dzięki czemu możemy sprawdzić status indeksowania to witryny.

Tak wykonany audyt SEO pozwala dobrać odpowiednią strategię, która przyniesie Twojej firmie oczekiwane korzyści w postaci zwiększenia ruchu na stronie.

Pozycjonowanie stron - jak działamy?

Najpierw dobieramy odpowiednie słowa kluczowe. Mogą to być generyczne frazy kluczowe, frazy long tail oraz lokalne frazy kluczowe. Wybór zależy często od zakresu działalności firmy, której stronę pozycjonujemy. Przykładowo zakład fryzjerski w Warszawie, który chce zyskać nowych klientów, nie musi pozycjonować się na frazy ogólnopolskie, gdyż o wiele lepszy efekt przyniosą lokalne frazy kluczowe. Odwrotnie będzie w przypadku sklepu internetowego, którego działalności nie ogranicza lokalizacja.

Gdy już mamy dobrane odpowiednie słowa kluczowe, można rozpocząć pozycjonowanie stron. Do zadań naszych specjalistów należy między innymi optymalizacja strony internetowej oraz budowa wartościowego zaplecza linkowego witryny (zawsze stawiamy na jakość, gdyż tylko linki pochodzące ze stron użytecznych dla Internauty mają siłę, która pozwala uzyskiwać coraz wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania). Nasi copywriterzy zadbają o wartościowe treści zawierające słowa kluczowe, gdyż ich występowanie ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony.

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych

Być może wciąż zastanawiasz się, czy warto zdecydować się na pozycjonowanie stron internetowych. Jesteśmy przekonani, że pierwsze miesiące współpracy pokażą Ci, dlaczego dobrze przygotowana strategia SEO jest niezbędna dla rozwoju Twojej firmy w Internecie.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep online, czy Twoja strona ma silnik WordPressa, w obu przypadkach można poprowadzić pozycjonowanie stron internetowych. Nasi specjaliści wykonują zarówno pozycjonowanie WordPress, jak i SEO sklepów opartych na Shoperze czy Preście. Wprawdzie pozycjonowanie Shoper czy Presta bywa bardziej wymagające, gdyż ilość produktów sprzedawanych w sklepie może wiązać się z większą ilością słów kluczowych, a więc i z większą liczbą działań SEO, jakie należy poprowadzić, ale nasza agencja doskonale sprawdza się w takiej współpracy.

mężczyzna w pracy

Pozycjonowanie za efekt

Doskonała opcja to pozycjonowanie za efekt. Co to oznacza? Płacisz dopiero, gdy profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych osiągnie założony cel – określoną pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu możesz kontrolować swój budżet przeznaczony na działania w Internecie. Takie rozwiązanie sprawdza się zarówno jeśli chodzi o pozycjonowanie stron WordPress, jak i sklepów internetowych. Jeśli chcesz wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu. Odpowiemy na wszystkie pytania o pozycjonowanie stron w Internecie.

Aktualna wiedza dla subskrybentów

Chcesz mieć dostęp do aktualnych treści?

Zapisz się do naszego newslettera! 

Chcesz rozwiązać swój problem?

Nie znalazłeś odpowiedzi na dany temat lub potrzebujesz pomocy?
Wypełnij formularz! Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h!