Twoi klienci odchodzą do konkurencji? Dział obsługi nie radzi sobie w trudnych sytuacjach? To znak, że trzeba popracować nad komunikacją z klientem. Spotkajmy się i porozmawiajmy, jak rozwinąć kompetencje Twojego zespołu.

Klienci nie wracają?

Zadowolony klient wróci i prawdopodobnie poleci firmę swoim znajomym. Obsługa nie może być słabym punktem Twojego biznesu. Masz problem z budowaniem relacji z klientami? Chętnie pomożemy Ci to zmienić. Popracujemy nad Twoją komunikacją z klientem, a zwłaszcza:

  • usprawnieniem procesu obsługi,
  • spójnym wizerunkiem marki,
  • podwyższeniem standardów obsługi,
  • przyczynami odpływu klientów,
  • kompetencjami Twojego zespołu.

Marketing relacji - czy klienci Cię lubią?

Czy korzystasz z usług firm, którym nie ufasz? Odpowiedź prawdopodobnie brzmi: nie. Twoi klienci myślą podobnie, jak Ty. Pomożemy Ci w tworzeniu długotrwałych relacji. Chętnie porozmawiamy o czynnikach, które sprawiają, że klient nie myśli o przejściu do konkurencji.

Utrzymanie klienta kosztuje nawet kilkanaście razy mniej od pozyskania nowego. Podpowiemy Ci, jak zindywidualizować komunikację z klientami i sprawić, że pokochają Twoją markę.

Nasz workflow

  • Rozmowa: skontaktuj się z nami i opowiedz o Twoich relacjach z klientami,
  • Analiza: dokładnie przyjrzymy się obsłudze klienta w Twojej firmie,
  • Wnioski: zasugerujemy rozwiązania, które sprawią, że klienci będą do Ciebie wracać.

Aktualna wiedza dla subskrybentów

Chcesz mieć dostęp do aktualnych treści?

Zapisz się do naszego newslettera! 

Chcesz rozwiązać swój problem?

Nie znalazłeś odpowiedzi na dany temat lub potrzebujesz pomocy?
Wypełnij formularz! Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h!